DOSTĘPNE DIETY

Zachęcam do zapoznania się z pełną ofertą dostępnych diet

DIETA ODCHUDZAJĄCA

Odchudzanie wydaje się tematem dobrze znanym, zwłaszcza kobietom, ale mimo to wiele osób popełnia podstawowe błędy. Jeśli chcesz schudnąć - pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na dobre traktowanie. Powszechnie stosowane diety redukcyjne, tak zwane diety cud, to droga donikąd. Spadek wagi po ich wdrożeniu rzeczywiście będzie spektakularny, ale na krótko. Kiedy kuracja odchudzająca dobiegnie końca, efekt jojo jest niemal gwarantowany. Najlepszym rozwiązaniem dla osób odchudzających się jest racjonalna dieta. Właściwe odżywianie nie jest ani skomplikowane, ani wymagające. Należy wyeliminować złe nawyki żywieniowe i nauczyć się kilku zasad żywienia. Jak to zrobić? Wszystko objaśnię i wytłumaczę podczas wizyty.

DIETA DLA TYCH , CO CHCĄ PRZYTYĆ

 

Niedowaga to równie poważny problem co nadmiar kilogramów. Najlepszym sposobem, żeby określić czy masa ciała jest odpowiednia, jest wskaźnik BMI. Jeśli wynik nie przekracza 18,5 to oznacza, że masz niedowagę i w tym momencie podpowiem Ci  jak możesz sobie pomóc!

Dieta na przytycie powinna być bogatoenergetyczna i bogatobiałkowa. Wychudzenie jest bowiem spowodowane niedoborem energii i białka. Żeby przytyć, trzeba szukać zdrowych kalorii w pożywieniu. Zalecenia dla diety na przytycie uwzględniają produkty zwane "zdrowymi bombami kalorycznymi". Dieta na przytycie powinna dawać energię i być bogata w białko. Wychudzenie jest spowodowane niedoborem energii, białka i innych składników odżywczych. Jeśli spożywany pokarm nie zapewnia dostatecznej ilości energii na codzienne potrzeby, to organizm czerpie ją z rozpadu własnych tkanek, prowadząc do znacznego zmniejszenia masy ciała.

DIETA DLA OSÓB AKTYWNYCH

793 392 120
DIETETYK- mgr Monika Witczak

TRENER PERSONALNY
Michał Kosek
517 966 572
michal.kosek.trener@ gmail.com

 

O Twoje zdrowie, sylwetkę oraz lepsze samopoczucie pomogą Ci zadbać :

 

Dla osiągnięcia lepszych i szybszych efektów zmiany sylwetki oprócz odpowiednio zbilansowanej diety niemniej ważna jest regularna aktywność fizyczna. Wiele osób po krótkim czasie traci zapał do ćwiczeń i trzymania diety lub po krótkiej zmianie wagi następuje efekt jo-jo. Dobrym sposobem na to by tego uniknąć  jest równoczesna współpraca z dietetykiem oraz trenerem personalnym.

Wszyscy wiemy jak należy się zdrowo odżywiać, ale niewielu realizuje to w praktyce. Czasem nasza wiedza jest niekompletna, czasem nie wiemy, gdzie popełniamy błędy żywieniowe z których nie zdajemy sobie sprawy, a innym razem pokładamy zbyt wiele wiary w suplementy diety-zwłaszcza te reklamowane. To wszystko powoduje zniechęcenie do podejmowania kolejnych prób i pogłębia frustrację. Dlatego warto skorzystać z porad fachowca, który przeanalizuje dotychczasowy sposób odżywiania i pomoże zaplanować dietę, która doprowadzi do spełnienia marzeń o idealnej figurze. Osoby aktywne fizycznie powinny zwrócić szczególną uwagę na swój sposób żywienia. Prawidłowa dieta gwarantuje bowiem pokrycie zapotrzebowania na energię, białko, składniki mineralne i witaminy. Jednocześnie zabezpiecza organizm przed zmęczeniem i zapewnia prawidłową regenerację po treningu.

Dbanie o sylwetkę wymaga odpowiedniej diety ale również wysiłku fizycznego, który przyśpieszy spalanie kalorii oraz wpłynie na lepsze samopoczucie. Początkowo można spróbować treningu w domu, jednak ćwiczenia na siłowni najlepiej zacząć pod fachowym okiem trenera. Tylko on może indywidualnie dopasować ćwiczenia do kondycji, stanu zdrowia, samopoczucia oraz preferencji.  Dobór ćwiczeń może być na bieżąco zmieniany wraz z postępami ćwiczącego, dzięki czemu zauważa on poprawę kondycji, siły, wytrzymałości, koordynacji i oczywiście sylwetki. Poprzez opiekę trenera eliminowane są błędy i nieprawidłowości w ćwiczeniach, co czyni je bardziej skutecznymi. Trener również motywuje do systematyczności, wykonania coraz trudniejszych ćwiczeń oraz dba o bezpieczeństwo ćwiczącego. Jest w stanie wyjaśnić dobór ćwiczeń i ich wpływ na ciało ćwiczącego oraz  skupić się na tym, na czym najbardziej Ci zależy.

 

Z naszym wsparciem osiągniesz swoją wymarzoną sylwetkę !

 

 

DIETA WZMACNIAJĄCA I OCZYSZCZJĄCA

Po wielu latach nieodpowiedniego odżywiania nasz organizm potrzebuje prostych i skutecznych technik oczyszczających oraz odciążających nasze ciało i umysł. Zmiana naszych złych nawyków żywieniowych – na smaczne i zdrowe odżywianie, da nam nie tylko poczucie satysfakcji, ale przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Przed zrobieniem generalnego porządku usuwamy “śmieci”, które przeszkadzają nam wprowadzić długotrwały ład i porządek.

DIETA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

 

Codzienna dieta dzieci i młodzieży powinna zapewnić prawidłowy rozwój fizyczny i umysłowy, zapobiegać rozwojowi chorób wieku dziecięcego i zmniejszać ryzyko chorób dietozależnych w poźniejszym wieku. Odpowiednio zbilansowana dieta to taka, która dostarcza rozwijającym się organizmom dostatecznej ilości energii i niezbędnych składników odżywczych w odniesieniu do wieku, płci oraz aktywności fizycznej.

Dziecko - to nie „mały dorosły”. Jedzenie dla maluszka, przedszkolaka czy dorastającej młodzieży powinno znacznie różnić się od siebie, gdyż ich zapotrzebowanie jest także bardzo zróżnicowane. Posiłki powinny być odpowiednio dobrane i przygotowane z jak najwartościowszych produktów. Prawidłowo zbilansowana dieta i odpowiednio wykształcone nawyki żywieniowe gwarantują właściwy rozwój fizyczny (wzrost, przyrost masy ciała) i psychiczny (sprawność umysłową) naszego dziecka.

DIETY W CHOROBACH DIETOZALEŻNYCH

Zdrowie to podstawa, a jak wskazują badania 80% chorób powstaje na tle niewłaściwego żywienia. Większość z nich można kontrolować za pomocą farmakologii, ale za nim się ją rozpocznie warto zadziałać odpowiednio skomponowaną indywidualną dietą.

Dieta specjalistyczna  jest to jadłospis opracowany indywidualnie i skierowany głownie do osób ze schorzeniami, w których zalecenia żywieniowe są szczególnie wymagane.

Diety specjalistyczne obejmują:

  • Choroby układu pokarmowego
  • Żywienie po zabiegach chirurgicznych
  • bulimia, anoreksja
  • choroby tarczycy
  • Leczenie dietetyczne w chorobach układu moczowego (kamica, zapalenia nerek, niewydolność nerek)
  • Żywienie w chorobach metabolicznych (cukrzyca, otyłość, wychudzenie, dna moczanowa, hiperlipidemia czyli podwyższony poziom cholesterolu i/lub trójglicerydów)
  • Żywienie w chorobach układu krążenia
  • Żywienie w chorobach nowotworowych
  • Żywienie w alergii / nietolerancji pokarmowej
  • Dieta przy zespole złego wchłaniania – celiakia
  • Żywienie w chorobach neurologicznych
  • Zatrucia pokarmowe, biegunki, zaparacia
  • Zespół jelita drażliwego
  • refluks
DIETY DLA KOBIET W CIĄŻY I KARMIĄCYCH

Dieta kobiet karmiących piersią i ciężarnych powinna zawierać duże ilości węglowodanów, będących źródłem energii, a także białka – budulca tkanek. W codziennym jadłospisie kobiet w ciąży nie może zabraknąć owoców, warzyw, zdrowych tłuszczy oraz produktów mlecznych.

W organizmie ciężarnej kobiety zachodzą zmiany, jak: powiększająca się macica, piersi czy objętość krwi. Mają one wpływ na stopniowy wzrost masy ciała. Zdrowa dieta w ciąży, oprócz dostarczania cennych substancji odżywczych, ma również na celu kontrolowanie wagi, aby nie była za wysoka czy za niska.

Scroll to top